Praktische informatie

Goed voorbereid naar Duinhotel Tien Torens

Graag zetten wij de belangrijkste informatie hieronder voor u op een rijtje!

Voorafgaand aan uw verblijf

Reserveren, wijzigingen en annuleringen

Fijn weetje; boeken via onze website is altijd goedkoper dan via een online boekingsagent. Houd onze nieuwsbrief in de gaten voor aanbiedingen, promoties en kortingscodes.

Wilt u uw reservering wijzigen? Check of uw reserveringsvoorwaarden dat toestaan. Heeft u rechtstreeks bij ons geboekt, dan gaan wij met uw reservering aan de slag. Heeft u bij een online boekingsagent gereserveerd, neem dan contact op met hen.

Bent u op zoek naar 6 kamers of meer? Of wilt u graag zakelijk op regelmatige basis bij ons overnachten? Neem dan contact met ons op via + 31 (0) 118 - 74 58 78 of stuur een e-mail.

Huisdieren

Ook uw hond is welkom bij Duinhotel Tien Torens! U betaalt € 15,50 per nacht. Per lodge is één hond toegestaan. Honden zijn van 7:00 tot 11:00 uur niet toegestaan in het restaurant i.v.m. het ontbijt wat dan wordt geserveerd. De uitlaatroute is via de hoofdingang. Wij vragen u de doorgang van het restaurant/terras hiervoor niet te gebruiken!

Tijdens uw verblijf

In- en uitchecken

U kunt vanaf 15:00 uur op uw kamer terecht.
Op de dag van vertrek vragen wij u om uiterlijk 11:00 uur uit te checken.
De verblijfsbelasting bedraagt € 1,30 per persoon per nacht (jaar 2020).

Guestkey

Op de dag van aankomst ontvangt u een e-mail van ons met daarin een link naar onze "Guestkey". Hiermee kunt u met uw smartphone digitaal de deuren openen. Tevens vindt u hier de verdere informatie voor tijdens uw verblijf. En uiteraard ook de toegang tot onze gratis Wi-Fi.

Ontbijt

Het ontbijt wordt geserveerd in de ontbijtruimte. Om iedereen op het gemak te laten ontbijten, met voldoende ruimte, werken we met tijdsblokken, zodat we al onze gasten een plekje kunnen garanderen. Voor hotelgasten is het ontbijt inbegrepen.

Bij check-in wordt er voor alle dagen van het verblijf een tafel gereserveerd. Als u er zeker van wilt zijn dat er op het gewenste tijdstip een tafel beschikbaar is, geef dan de tijd alvast door in het opmerkingenveld bij het maken van de reservering.

U ontvangt een dagelijks wisselend en huisgemaakt ontbijt wat we aan tafel uitserveren. Heeft u bepaalde allergieën of dieet, geef dit dan vooraf aan ons door.

* UPDATE november 2020
: op dit moment wordt het ontbijt bezorgd tot aan de deur van uw lodge.

Dronefoto 2 DHTT Ontbijtruimte DHTT Ontbijt Seayou Parkeren DHTT

Familie en kinderen

Gaat u met het gezin op vakantie? Boek dan een Duinlodge suite voor 4 personen of het penthouse. Op de overige kamers is het ook mogelijk om een babybedje te plaatsen à € 10,50. Een extra bed is niet mogelijk.

Receptie

Vanaf 8:00 uur staan onze receptiecollega’s voor u klaar! Heeft u een vraag, opmerking of bent u iets vergeten? Wij regelen het voor u!
Uiteraard zijn we ook binnen de receptiediensten telefonisch bereikbaar: + 31 (0) 118 - 74 58 78. Hierna en 's nachts zijn wij in geval van spoed bereikbaar op een noodnummer.

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u eveneens terecht. Een probleem of klacht vernemen wij graag direct tijdens het verblijf zodat we u tijdens het verblijf nog van dienst kunnen zijn.
Een eerlijke review op Google na afloop van uw verblijf stellen wij erg op prijs!

Laat een review achter op Google!

Dineren

Op vrijdag tot en met maandag kunt u genieten van een heerlijk 3-gangen diner in uw eigen lodge. Voor slechts € 29,50 per persoon geniet u 's avonds van verse en huisgemaakte gerechten uit de keuken van Bistro 't Zoute (Strandhotel Zoutelande).
Bekijk het menu en de mogelijkheden hier.

Housekeeping

Uw kamer wordt in principe dagelijks gecheckt.
Maar u kunt er ook voor kiezen om dit over te slaan. Bij check in vragen wij of u een dagelijkse schoonmaak van de kamer wenst. Kiest u ervoor om deze over te slaan, dan doneren wij € 1,50 per dag aan ons Bomenplan. U leest hier mee over dit bomenplan.

Parkeren

U parkeert uw auto gratis op onze privé parkeerplaats.

Na afloop van uw verblijf

Uiteraard hopen wij dat u een fijn verblijf heeft gehad in Duinhotel Tien Torens en dat u heeft genoten van Zoutelande en omgeving. Maar ook als u verbeterpunten heeft, vinden wij dat fijn om te horen. Een review lezen wij dan ook met grote interesse!

Wilt u ons liever persoonlijk mededelen hoe uw verblijf was? Dat mag ook. Stuurt u hiervoor een e-mail naar: info@duinhoteltientorens.nl.

Seayou Zeeland